سلام این تب هس یا عادیه

تصویر
۵ پاسخ

۳۷/۵به بالا تب محسوب میشه

تب داشته باشه خودت متوجه میشی بالاخره هر روز بغلش میکنی دمای بدنش دستت اومده داغ بشه مادر خودش متوجه میشه

نه عزیزم

نه عزیزم دمای طبیعیه بدنشه

تب نیست ک دمای معمولیه

سوال های مرتبط

مامان گیلاس🍒 مامان گیلاس🍒 ۱۰ ماهگی
مامان mahyar مامان mahyar ۵ ماهگی
مامان آلوچه💚🧿 مامان آلوچه💚🧿 ۸ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۶ ماهگی
مامان سیدتیام مامان سیدتیام ۱ سالگی