میگن ونایی دوقلو باردارن خونریزی دارن راسته؟

۱۰ پاسخ

عزیزم

چ ربطی داره

نه عزیزم من ک اصلا نداشتم

آره من سر دوقلوهام خونریزی داشتم

خواهر من دوقلو باردار بود پیش اومده چندبار که لکه بینی داشت، ولی خداروشکر با قرص و شیاف اوکی شد

سلام عزیزم در اصل ربطی به دو قلویی نداره ولی من سر دخترم اصلا لکه بینی نداشتم ولی اوایل بارداری ۶ هفته اینا دو روزی لکه بینی داشتم و دکتر روزی دو تا شیاف بهم داد تا ۱۴ هفته دیگه کم کم خودش قطع کرد کلا این مدت استراحت بودم

نه کی گفته

شما لکه بینی دارین گلم؟

ن چه ربطي داره گلم

نه گلم

سوال های مرتبط

مامان کوهیار و زانیار مامان کوهیار و زانیار ۵ ماهگی
مامان غزل و دوقلوها مامان غزل و دوقلوها روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه ها💗💗 مامان جوجه ها💗💗 هفته سی‌وپنجم بارداری