خانما کدومتون نزدیکی دارین تا آخر داشتبن؟؟

۱۲ پاسخ

ندارم ارزش نداره


من نداشتم منع هم ندارم ولی نمیخایم هیچ کدوم

من الان یه شب درمیون دارم

من از اول نداشتم

بچه سوممو باردارم، و چون منعی نداشتم مثل روال قبل هروقت رابطه خواستیم داشتیم، فقط یکم باید مراقب باشی و پوزیشنای راحت داشته باشی، مطمئن باش اگه مشکل داشت مثل دوران پریودم کامل حرام میشد رابطه، اگه دکتر چیزی نگه راحت باش

من سه ماه اول نداشتیم الانم هروقت من بخام 😂😂

من ازاولش منع بودم

شوهرم بزور مونده چون قبلا هر روز داشتیم 😂😂

من تو این ۷ماه ۲بار داشتم سر دخترم ۱بار

منو آن تی گفت جفتت پایینه نداشته باشی

من ازاول داشتم دکتر منع نکرد فقط گفت حواست باشه ضربه نباشه نوک سینه تحریک نشه و خودت راحت باشی تو اون پوزیشن

من که فعلا تا اینجای بارداری رابطه ندارم و شاید کلا تا آخرش نداشته باشیم چون همسرم میگه بچه واجب تره

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته بیستم بارداری
مامان قندعسل مامان قندعسل هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری