۹ پاسخ

منم میزنم

امپولا رو خودتون تزریق میکنید منکه میرم تزریقاتی

دیر زدم تپش قلب گرفتم دیگه فهمیدم آمپول یادم رفته به نظرتون خطرناک نیست تپش قلب

من میزنم

من قبلا میزدم ولی از انتی دیگه نمیزنم

من میزنم

به نظرتون این آمپول رو باید تا نه ماه بزنیم

اگه از ساعتش یادت بره چهار ساعت بعد بزنیم ایرادی نداره

سلام من میزنم

سوال های مرتبط

مامان نور مامان نور هفته بیستم بارداری
مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وسوم بارداری