سلام امپول انوکساپارین کی قطع میشه ؟

۳ پاسخ

ب من گفت ماه آخر
یعنی هفته۳۸

بستگی داره دکتر چی بگه ، من که تا آخر بارداری باید بزنم

من هنوز آمپول پروژسترون میزنم دیگه کشش ندارممم خیلی جاش میخاره

سوال های مرتبط