جای آمپول انوکساپارین درد میکنه

۳ پاسخ

خودتون زدید؟یا درمانگاه؟

سلام خسته نباشید
من توه۸هفته ی بارداریمم امشب اونقدر شکمم دردمیکنه که ازدردش گریه میکنم
به نظرتون طبیعیه

اره عزیزم یکم درد میکنه طبیعیه نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان پارسا و تو دلی مامان پارسا و تو دلی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وسوم بارداری