اکو قلب حتما همه باید برن؟ چند هفتگی؟؟؟؟

۷ پاسخ

برای من دکترم نوشت به همراه سونو انومالی

ب منم گفت باید بری

عه دکتر مینویسه!؟

سلام مامانا گلی😍😘
کانال تازه تاسیس ما البته در روبیکا
با توجه سخت وصل نشدن اینستاگرام
گروه ما ترجیح را بر این داد که در اپ ایرانی ادامه بدیم
کودکان خود را با خیال راحت ب ما بسپارید

ما بفکر جیب شمایم چون خودمونم یک مادریم

تمامی اجناس زیر400 تومن

با معرفی ما به بقیه شامل ارسال رایگان شوید
برای عضویت درروبیکا به کاربری زیر پیام بدید
@Misbabadi

بع منم گفته نمبخام برم همون غربالگری دوم رو میرم

به منم دکتر داده ۱۸ هفتگی برم

نه عزیزم به من سر دخترم گفت اگر مشکل قلبی خانوادگی داری برو من نرفتم هیچ مشکلی هم نبود الهی شکر

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی🩵 مامان جوجه طلایی🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان محمد و تودلی🩵 مامان محمد و تودلی🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مامان یاراخانوم مامان مامان یاراخانوم ۸ ماهگی
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته سی‌وهشتم بارداری