اره عزیزم. بدبختی یکی از دست دخترمم در اومده. من 4 دفعه کرایو کردم هیچی به هیچی. یعنی 6 ساله زگیل ها همونجوری هستن اصلا فرقی نکردن روی انگشتای دستاشه؟؟
برا زگیل دستت میخوای وای شوهر منم داره اول یکی بود الان زیاد شده ولی ۶ ساله رو دست من یا اطرافیان درنیومده ی بارم کرایو کرد فایده نداشت بدتر شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.