۵ پاسخ

اگه شیر خشک میخوره طبیعیه ولی اگه شیر خودته احتمالا سرما ب پهلوش نشسته گرم بگیرش

میگن سبز میشه یعنی سرما خورده با روغن بمال پهلوهاشو شکمشو ببند خوب میشه منم هفته پیش شد الان یکم سبزه یکم

ن عادیه
بچه من هنوزم مدفوعش سبزه

دختر منم اول سیاه بود بعد زرد الان سبز

اگ شیرخودتو میخوره بعله پهلوشو گرم بگیر خوب مبشه

سوال های مرتبط

مامان پرنسس🩷 مامان پرنسس🩷 ۵ ماهگی
مامان معجزه😍🌹 مامان معجزه😍🌹 ۱ ماهگی