رفلاکس تا چند ماهگی ادامه داره؟؟🥺☹️😢

۳ پاسخ

پسرمن تا ۲سالم هنوز داشت بعدشم این بالااوردن انگاربراش عادت شده بود تاکلی سختی کشیدم

معمولا تا وقتی به غذا بیفتن بچهای رفلاکسی از ۴ ماهگی براشون غذا شروع میکنن.ولی خیلیاشونم تا ۱ سالگی ادامه داره

بغصیا تا زمان غذاخور شدن بعضیلم که شدیدتره تا یکسالگی. دختر منم رفلاکس پنهان داره

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی
مامان دختر ناز مامان دختر ناز ۱۶ ماهگی
مامان امیر عباس💙 مامان امیر عباس💙 ۳ ماهگی
مامان نی نی... مامان نی نی... ۴ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱۰ ماهگی