۳ پاسخ

بستگی به بچه داره.پسر کوچیکه من تا یک سالگی داشت

خدا کنه هر چ زودتر بگذره این ۶ماه🥲

بعضیا تا ۳ماهگی بعضیا تا ۶ماهگی دخترمنم رفلاکس داره🥲

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی
مامان دونات کوچولو🍩 مامان دونات کوچولو🍩 ۵ ماهگی
مامان امیر عباس💙 مامان امیر عباس💙 ۳ ماهگی
مامان نی نی... مامان نی نی... ۴ ماهگی
مامان لِـــــــنا 
👧🏻 مامان لِـــــــنا 👧🏻 ۱۰ ماهگی