۷ پاسخ

وای خیلی سخته پسرمنم داره
دکترگف بیفته ب ۶ ماه بهتر میشه

بچه منم داره
دکتر گفت بیشتر وقتا تا 6 ماهگی خوب میشه ولی برای بعضیا هم تا یکسالگی ادامه داشته

بچه منم داره مقاومت میکردم دارو نمیدادمش از دیشب شروع کردم هر چ بادا باد

والا دختر من ۱ ماه اول بالا می‌آورد بعدش خود به خود خوب شد بالا اوردنش

آخی منم رد دادم دیگه

لعنت بهش خیلی بده

پسرمن یه مدت خوب بود الان دوباره عود کرد

سوال های مرتبط

مامان لِـــــــنا 
👧🏻 مامان لِـــــــنا 👧🏻 ۱۰ ماهگی
مامان دُخمَلـــی👼🍃 مامان دُخمَلـــی👼🍃 ۱۰ ماهگی
مامان غزل و محمد طاها مامان غزل و محمد طاها ۵ ماهگی
مامان رونیا♥️ مامان رونیا♥️ ۱۶ ماهگی
مامان همتا مامان همتا ۴ ماهگی