خانمهای هم هفته من درد داخل واژن طبیعیه؟؟؟؟؟

۲ پاسخ

اره منم داشتم
دکترم گف چون جنین بزرگ میشه فشار میاد
سرکلاژم هستم نگران نباش
قرص ایزوکسوپرین ۱۰داد
هرازگاهی میاد سراغم

منم درد دارم نمیدونم از چیه

سوال های مرتبط

مامان یسنا و🐣💙 مامان یسنا و🐣💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه ۳ ماهگی
مامان کیان مامان کیان هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان Tala
🐣👧




Tehran مامان Tala 🐣👧 Tehran هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 🩷فندوق🩷 مامان 🩷فندوق🩷 روزهای ابتدایی تولد