اینم ناهار کوچولوی من

تصویر
۱۳ پاسخ

نوش جونش
ولی ماکارونی نده بنظرم هم چربه هم بچه درست دندون نداره نمیتونه خوب بجوعه میمونه سردلش

ماشالا براش اسفند دود بده عزیزم

عزیزم چجور براش پختی ؟

ای خدا نوش جانش

دختر من ۸ تا دندون داره همه چی میدم دستش میخوره

عزیزم چه راضی هم هست😍😂

ماشالا به چال صورتش😍

ای خدا،نوش جونش

اوخی بخورمش چه بانمکه

ماشاالله نوش جونش ماکارانی همین جوری میخوره ی نرمش میکنید

ماشاالله بهش بچه من هنوز دندون درنیاورده

الهی بگردم نوش جونش

ای ننه جان نوش جانش

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣


🌺 مامان جوجه🐣 🌺 ۱۷ ماهگی
مامان نورا سادات🩷🍓 مامان نورا سادات🩷🍓 ۷ ماهگی
مامان 𝘼𝙧𝙨𝙖𝙢👑 مامان 𝘼𝙧𝙨𝙖𝙢👑 ۱ سالگی
مامان رادوین🧿 مامان رادوین🧿 ۱۷ ماهگی
مامان سوین😍 مامان سوین😍 ۱۷ ماهگی
مامان شیما مامان شیما ۱۳ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۱ سالگی