سلام دوستان شما سیسمونی از چه سایتی سفارش دادید و راضی یودید؟

۵ پاسخ

بعضی وسایلش و لباساش رو از سانی بیبی گرفتم ، تشک و لوازم خوابش هم تیتی بیبی اینستا گرفتم، از نظر قیمت خیلی خوب بودن از نظر کیفیت هم ظاهرشون که خوب بود حالا باید استفاده بشه که مشخص بشه
من تقریبا ۹۰ درصد سیسمونی رو آنلاین خریدم به جز کریر که رنگشو دوست ندارم از بقیش راضیم

سیسمونی بامبی گرفتم حضوریم‌داره حضوری گرفتم

حضوری بهتره
ریسیکیه بخای انلاین خرید کنی
من فقط ست راحتی خودمو و جوجه رو از قنداقچی سفارش دادم
اینستا پیج دارن
جنس و چیزاش خوب بود ولی همه چیشو حضوری گرفتم

سیسمونی گلها مشهد

فقط حضوری

سوال های مرتبط

مامان کوچولوها💙💙 مامان کوچولوها💙💙 ۳ ماهگی
مامان علی اصغر و تو دلي مامان علی اصغر و تو دلي هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی🩵🩵 مامان نی نی🩵🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دوقلوها 👶🏻 مامان دوقلوها 👶🏻 هفته بیست‌وهفتم بارداری