توی پوره میوه مث سیب یا بِه کره میزنید

۴ پاسخ

تو سیب نزن سیب خودش ملینه اسهال میشه ، توی فرنی یا غذاش بریز

توسیب نزدم تاحالا

اگ با فرنی قاطی کنم اره وگرنه نه

نه.

سوال های مرتبط

مامان عمــــــاد مامان عمــــــاد ۱ سالگی
مامان دیانا💕 مامان دیانا💕 ۱۵ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۱۱ ماهگی