من زینک سولفات ۱۰ میدادم عااالالی بود ولی بعد نئو زینک دادم اصلاا ب درود نمیخورد هیچ رو اشتهاش،اثر نمیکرد
اشتها روزی ۲سی سی البته اگه اسهال داره ۴سی سی
سلام گلم نئوزینک بدید
گلم نوزاد نئو زینک
زینک برای اسهال خوبه
ولی در اصل سیستم ایمنی بالا میبره بالا و برای رشد مو هم خوبه
من دخترم اسهال شد اینو گرفتم از داروخونه اشتباه گرفتم ینی😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.