از 35 هفته و چند روز ب بعد دیگ دستگاه نمیره
مگ اینکه مشکلی داشته باشه یا وزنش کم باشه
نه عزیزم بچه تو ۳۷ کامله پسر من اول ۳۷ به دنیا اومده ماشالله خیلی هم خوبه
پسرمنم ۳۷ هفته و ۴ روز ب دنیا اومد دستگاه نرفت خدارو شکر
نه ولی بستگی به وزنشم داره
نهپسر منم ۳۷ هفته و ۶ روز دنیا اومد
من۳۷ هفته و۶ روز زایمان کردم دستگاه نرفت
شما ۳۷ رو تموم کردین و الان تو هفته ۳۸ هستین
وا نه
نه بابا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.