۷ پاسخ

اصلا به وزن کاری ندارع 37هفته باوزن 2100دستگاه نرفت بچم اگه تنفس خوبه ادرهرومدفوع کردوقندش خوبه دستگاه نمیره

37 هفته و دو روز زایمان کردم بچم دستگاه نرفت خداروشکر

چرا دنیا بیاد گلم ؟چیزی نمیشه کامله

فک نکنم چون میگن از ۳۷هفته کامله

نه عزیزم

نه بالای ۳۶ خوبه بستگی به وزنشم داره

پسر من 36هفته و 4 روز دنیا اومد دستگاه نرف

سوال های مرتبط

مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی