از چند هفته ان اس تی میگیره بیمارستان؟

۶ پاسخ

از 28هفته به بعد میگیرند

من رفتم چند روز پیش گفتن از ۲۸هقته
نگاه این دردا همه سرکلاژی ها دارن مخصوصا ماها دیگه خیلی حساسیم و همه دردی میاد سراغمون

اگ منظورت ضربان قلبه
من ۱۷ هفته و ۳ روز رفتم گذاشت برام

ان اس تی برا چیه؟

من بارداری قبلیم ۱۹ هفته بودم برام گذاشتن nst

چی هست حالا 😐

سوال های مرتبط

مامان ریحانه و حانیه مامان ریحانه و حانیه ۱۰ ماهگی
مامان 🩷🩷🩷 مامان 🩷🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ام بارداری
مامان فندقا مامان فندقا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان گل پسری مامان گل پسری روزهای ابتدایی تولد
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وپنجم بارداری