۶ پاسخ

شریعتی داره، باید بری زایشگاه

غرضی من رفتم

شریعتی داره

شریعتی داره من همش اونجا میرفتم

همه زایشگاه ها ان اس تی میگیرند

شریعتی فکنم‌داشته باشه تماس بگیر بپرس

سوال های مرتبط

مامان عسل برکه مامان عسل برکه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان گیلاس🍒 مامان گیلاس🍒 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🩷 آنیــا 🩷 مامان 🩷 آنیــا 🩷 روزهای ابتدایی تولد