خانمایی ک جدیدا ان اس تی رفتین هزینش تو بیمارستان چقده؟ازادش چقده؟

۴ پاسخ

۲تومن سونو شد آزمایش رو هنوز نرفتم

رایگانه دولتی باید بری زایشگاه فک کنم

تو هفته شما ک آن اس تی نمیگیرن

با بیمه پونصد و خورده ای شد

سوال های مرتبط

مامان زهرا ،ایلیا مامان زهرا ،ایلیا ۱۰ ماهگی
مامان آريا و آرِن💙💙 مامان آريا و آرِن💙💙 ۴ ماهگی
مامان الو مامان الو ۸ ماهگی
مامان دنیرا ❤️ مامان دنیرا ❤️ هفته چهلم بارداری