خانمای میاندوابی دکتر علیاری یا بالنده؟

۶ پاسخ

فقط بالنده

من بالنده میبرم
ولی هر بار با منشی دعوا کردم 😂
نوبت رعایت نمیشه

علیاری

بالنده

هر دو خوبن من دخترم انقد سرفه میکرد بردم علیاری کلی آمپول و قرص نوشت در عرض یه هفته خوب شد چن بار دکتر برده بودم افاقه نکرده بود قبلش

تعریف بالنده رو شنیدم
علیاری هم خوبه ولی زود بستری میکنه

سوال های مرتبط

مامان فندوق👶 مامان فندوق👶 ۱۳ ماهگی
مامان فندوق👶 مامان فندوق👶 ۱۳ ماهگی