فقط بالنده
من بالنده میبرم
ولی هر بار با منشی دعوا کردم 😂
نوبت رعایت نمیشه
علیاری
بالنده
هر دو خوبن من دخترم انقد سرفه میکرد بردم علیاری کلی آمپول و قرص نوشت در عرض یه هفته خوب شد چن بار دکتر برده بودم افاقه نکرده بود قبلش
تعریف بالنده رو شنیدم
علیاری هم خوبه ولی زود بستری میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.