بفرمایید فرنی اینم سهم دوستم

تصویر
۶ پاسخ

آفرین 👌👌👌👌👌

خدایی خیلی کدبانویی هااا قبلیو درست کردم خیلی خوب شد دمت گرممم باز از این چیزا بلد بودی بگو برا نفس درست کنم

دستورشو میدی

به به
نوش جون
قیافش به نشا میخوره

به به نوش جان عزیزم

فرنیههه؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان ارغوان مامان ارغوان ۱ سالگی
مامان نیلای خانوم مامان نیلای خانوم ۲ سالگی
مامان آنیسا مامان آنیسا ۲ سالگی