بفرمایید کیک باقلوایی
#پوشک #بچه #رفلاکس

تصویر
۷ پاسخ

نوش جون

عزیزم گفتی که شربت باید سردبشه...
حالا کیکمون باید داغ باشه یا سرد وختی شربتو میریزیم؟

معلومه خیلی خوشمزس ازونا ک من دوست دارمممم😋

نوش جون ...طرز تهیه هم بگو

وااای طرز تهیه ش رو میگی لطفا؟

طرز تهیشو لطف میکنی عزیزم

به به😋 خسته نباشی عزیزم

سوال های مرتبط