سونگرافی تو تبریز بگید که عالی باشه کارشون

۴ پاسخ

من از فرجی وقت گرفتم برا انتی خیلی تعریف کردن

من از دکترم پرسیدم اینارو ‌گفت ادهمی ،فرجی ،کیمیا ،آذرآبادگان ،دی
گفت اینا خطا ندارن

دی و ادیب فر

کلینیک مولانا باغمیشه

سوال های مرتبط

مامان خدا داد مامان خدا داد هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دخترم💗پسرم💙 مامان دخترم💗پسرم💙 هفته بیست‌وششم بارداری