ولی یه خانوم مسن هس تو دکتر فرجی اصلا اخلاق نداره وقتی زنگ میزدم وقت بگیرم طوری حرف میزنه حالم بد میشه از طرز گویش لحن و صداش کاش یه خانوم خوش صدا و زنونه بزارن پشت تلفن
من فرجی میرم ولی از دی خبری ندارم چجوریه اونجا
دی کسی برای عکس رنگی رفته؟
من کل به دی رفتم خیلی خوبه بود باحوصله کلن سونو کردن حتما ب دی برو
میرم سونو آوا دکترم تعریف میکنه انشالله ک خوب باشن🥺
دی خیلییی خوبه فوق العادس دکترش ولی متاسفانه دکتر من دیر انومالی نوشتن نتونستم وقت بگیرم فرجی هم رفتم اونم وقت نداد
من هم انتی هم انومالی رفتم دکتر فرجی خیلیم باحوصله کارشونو انجام دادن.ت انتی خودش گفت بابای بچه اگ هست صدا کنید بیاددببینتش ولی انومالی همسرم پیشم نبود گفت بابای بچه صدا کنیم ؟گفتم اینسری نیستن اقای دکتر.
دی خیلی خوبه به من گفت ۱ ماه قبل باید وقت بگیری
میگن خوبه
هردو خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.