سلام دخترا تو تبریز سونو دی خوبه یا فرجی؟؟

۲ پاسخ

من ادیب فر رفتم ،چون تبریز بودم میگفتن فرجی هم خوبه

فرجی.

سوال های مرتبط

مامان خدا داد مامان خدا داد هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان nini مامان nini هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا هفته سی‌وپنجم بارداری