خانما سونوگرافی دی برم یا فرجی یا کسری؟؟؟

۱۷ پاسخ

فرجی فکرنکنم قبول کنه الان
بازبپرس ببین قبول کنه میگن اون خوبه
منوقبول نکردکه انتی رونیومدی اینجا
رفتم دی عالی بود دکترعابدین زاده

اذرابادگان که اصصصلا
فرجی هم میگن خوبه دقیقه من فقط عابدین زاده رو دوس دارم

فرجي عاليه

کسری رفتی فقط و فقط دکتر پارسا برو 🙂 اون یکی منگله . خودم فقط نوین میرم 😁

با تضمین صددرصدی فقط کسری

وااااااااي فرجي عاليه،دقييييق و خوب،ولي ٢٠ هفته به بعد اگه نرفته باشي از قبل پيشش رو قبول نميكنه اصلا.اما كارش حرف نداره

فقط و فقط دی و بس
دکتر عابدین زاده عشقه

دی عالیه مخصوصا آقای عابدین زاده

فرجی و دی هردو عالی هستن

سونوگرافی دکتر ساعدی نیا تو ولیعصر
واقعن عالیه

دی عالیه

آذرآبادگان و یا دی

نیلو هم خوبو دقیقه ولی با بیمه نیست

من هرسه تا رفتم فرجی و دی بهترن. ببین مسیرت به کدوم میخوره

هیچ کدوم سبحانی رفتم راضی بودم خود دکترش بودنی عالی میگه

آذرآبادگان

قبلا کودوم رفته بودی؟

سوال های مرتبط

مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان خدا داد مامان خدا داد هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مینیک🩵 مامان مینیک🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا هفته سی‌وچهارم بارداری