تبریز سونوگرافی گلشن بهتره یا دی؟؟

۲ پاسخ

سلام شما رفتین سونوگرافی؟ ببخشید من بخاطر شرایط کشور تبریز مهمون اومدم الان هم وقت انومالی اولمه
نمیدونم کدوم سونوگرافی برم که خیلی دقیق و خوب باشن.
میشه لطفا راهنمایی کنین؟

من دی رو میدونم خوبه و آذرآبادگان گلشن نرفتم

سوال های مرتبط

مامان افرا مامان افرا ۱۰ ماهگی
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان خدا داد مامان خدا داد هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مینیک🩵 مامان مینیک🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری