خانما براختنه بچتون باکس بردید

۸ پاسخ

با همسرم و باباش و بابام رفتیم طبق معمول مادرشوهرم هم اومد

نه تنهایی اصلا نرو ، من با مامان وبابام و همسرم رفتیم من که دلشو نداشتم بالاسرش بایستم موقع ختنه مامان بابام بودن

اره تنها نرو سخته

آره تنها نمیشه من واکسنشم با همسرم و مادرم یا خواهرم میبرم من بیرون هستم اونا میبرن میارن میدن تحویل من
منم باهاش زار زار اشک میریزم

هنوز نرفتی

باکس چی؟

باکس چیه؟

باکس؟

سوال های مرتبط

مامان عرشیا مامان عرشیا ۷ ماهگی