سلام براختنه حلقه خوبه یاسنتی؟

۷ پاسخ

من توی یک ماهگی بردم پسرم رو حلقه گذاشتم

سنتی انجام لده

لیزر انجام دادم خیلی راضی بودم

حلقه.

مال دوتا پسرم بخیه بود
واقعا عالی بود چقدم زود خوب شد

میگن برای نوزاد حلقه بهتره

من برای پسر اولیم سنتی انجام دادم دومی حلقه حلقه راضی تر بودم

سوال های مرتبط

مامان ویهان💙🧸 مامان ویهان💙🧸 ۸ ماهگی
مامان محمد صدرا مامان محمد صدرا ۱۷ ماهگی
مامان کیان و کوروش مامان کیان و کوروش روزهای ابتدایی تولد