اپتامیل و نان توش فرمولاسیون منفی پیدا شده میگن جمع دارن میکنن از تو بازار به نظرم نده بهش، من ببلاک میدم خوب و ن گرفته
هشت روزه؟
کارش خوردن و خوابیدنه
من اوایل بردمش دکترگفت اصلانبایدبیدارباشه ولی توهردوساعت یباربیدارش کن قندش نیفته چون هنوز۸روزشه
بچه ۸روزه خب زیاد میخوابه اگه شیرخودتو دادی نخوابید و با شیرخشکخوابید از شیرخشک
کاری به شیر خشک نداره بچه این سنی همینجوره
شاید چون چربه خوب سیرش میکنه برا همین میخوابه دیگ
طبیعیه باید بخوابه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.