۷ پاسخ

اپتامیل و نان توش فرمولاسیون منفی پیدا شده میگن جمع دارن میکنن از تو بازار به نظرم نده بهش، من ببلاک میدم خوب و ن گرفته

هشت روزه؟
کارش خوردن و خوابیدنه

من اوایل بردمش دکترگفت اصلانبایدبیدارباشه ولی توهردوساعت یباربیدارش کن قندش نیفته چون هنوز۸روزشه

بچه ۸روزه خب زیاد می‌خوابه اگه شیرخودتو دادی نخوابید و با شیرخشک‌خوابید از شیرخشک

کاری به شیر خشک نداره بچه این سنی همینجوره

شاید چون چربه خوب سیرش میکنه برا همین می‌خوابه دیگ

طبیعیه باید بخوابه

سوال های مرتبط