اینم از میان وعده آقا رادین😜
فرنی+ شیره انگور

تصویر
۵ پاسخ

شیره انگور خیلی شیرینه الان مجاز نیس

دختر من دو سه روزه سرماخورده از دیروزه غذا نمیخوره چیکار کنم هر چی درست میکنم نمیخوره دهنش میزارم شروع میکنه به گریه کردن

آلرژی راست خیلی مراقب شیره انگور باشید

از چند وقت غذاشو شروع کردی عزیزم؟

از شش ماهگی مجاز هست؟

سوال های مرتبط

مامان سپهر💙 مامان سپهر💙 ۸ ماهگی
مامان امیر مامان امیر ۱ سالگی
مامان دخترکم مامان دخترکم ۱۴ ماهگی
مامان سارمین🐣💙 مامان سارمین🐣💙 ۸ ماهگی
مامان فاطمه وعلی💙 مامان فاطمه وعلی💙 ۱۷ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۴ ماهگی