برا ان تی ازپایشش ناشتا باید باشم؟ یا نه؟

۵ پاسخ

نه عزیزم نیاز به ناشتایی نیست

نه عزیزم فقط دکتر من گفته بود که غذای خیلی چرب و سنگین نخورم قبلش

مرسی ممنون

نه من غروب دادم

نهههههه

سوال های مرتبط

مامان سید امیرعباس مامان سید امیرعباس هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته دوازدهم بارداری
مامان دختر قشنگم🩷🩷 مامان دختر قشنگم🩷🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان سلین خانم🩷 مامان سلین خانم🩷 ۸ ماهگی
مامان هدیه‌ خدا💙🩵💙 مامان هدیه‌ خدا💙🩵💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان ریحانه مامان مامان ریحانه ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓😍 مامان توت فرنگی🍓😍 هفته سیزدهم بارداری