فردا ان تی دارم باید ناشتا باشم

۸ پاسخ

منم فردا انتی دارم🤗🥹

نههه عزیزم

برعکس باید بخوری .که بچه تو پوزیشن خوبی قرار بگیره ازمایش هم بعده سونوعه ناشنا هم نمیخواد عزیزم

نه نیاز به ناشتا بودن نداره. ولی اول باید سونو بدی بعد آزمایش

نع
رفتی کیک آبمیوع هم با خدت ببر یا نوشابع مشکی...

نه عزیز

ن من نبودم

نه اول سونو برو بعد ازمایش

سوال های مرتبط

مامان تودلی مامان تودلی هفته دوازدهم بارداری
مامان سلین خانم🩷 مامان سلین خانم🩷 ۸ ماهگی
مامان هدیه‌ خدا💙🩵💙 مامان هدیه‌ خدا💙🩵💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان شاهان💙🐦🌈 مامان شاهان💙🐦🌈 هفته بیست‌وپنجم بارداری