خانومای اردبیل هم هفته من حلوا سیاع میشه خورد؟؟؟

۴ پاسخ

بله ضرر نداره که مقوی هم هست برا جنین . فقط کنارش دوغ رو بخور که زیاد گرمی نشه

ضرر نداره میتونی بخوری
سعی کن ادویشو نخوری یا موقع خرید بگو ادویه نزنه روش

روش هم ادویه میریزن نمیدونم فلفله یا دارچین
ازون قسمتش نخور

آره من میخوردم
ولی دوغ هم بخور
زیاده روی نکن

سوال های مرتبط

مامان دخترم وتودلی مامان دخترم وتودلی روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهیار💙 مامان شاهیار💙 ۳ ماهگی
مامان رادوین
🧸💙 مامان رادوین 🧸💙 ۵ ماهگی
مامان یاشار🩵یارن💕 مامان یاشار🩵یارن💕 هفته سی‌وهفتم بارداری