بله ضرر نداره که مقوی هم هست برا جنین . فقط کنارش دوغ رو بخور که زیاد گرمی نشه
ضرر نداره میتونی بخوری
سعی کن ادویشو نخوری یا موقع خرید بگو ادویه نزنه روش
روش هم ادویه میریزن نمیدونم فلفله یا دارچین
ازون قسمتش نخور
آره من میخوردم
ولی دوغ هم بخور
زیاده روی نکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.