۳ پاسخ

فقط گفت چون به شیرمادر نزدیکه خوبه

دختر من میخورد طفلک
ولی چون خیلی بو و طعم بدی داشت دیگه بهش ندادم
هر سری میخورد انگار کل بدنش بوی بد میگرفت انقد ک بوی بدی میده 🤦‍♀️

سلام عزیزم من میدادم
کلا ی قوطی دادم اونم دکتر گفته بود
ولی به شدت بوی بدی میده طوریکه که بچم میخورد کلا بوی بد میگرفت خودمم هر سری درست کردنی حالم بهم میخورد
دیگه تموم شد ندادم عوض کردم

سوال های مرتبط

مامان هیراد مامان هیراد ۹ ماهگی
مامان ماهلین🩷الوین🩵 مامان ماهلین🩷الوین🩵 ۶ ماهگی