۲ پاسخ

اپتامیل ساده واسه وزن دهیشون بهتره
من تاحالا ۴ تا شیرخشک عوض کردم و کلی دارو واسه رفلاکس هیج کدوم فایده نداره
فقط و فقط صبوری کن
و اینکه وعده هاشو بیشتر کن حجمشو کمتر
من تا اینجوری میکنم دیگ خیلیییی کمتر شده بالا اوردنش
مثلا ۳۰ تا بده هر یک ساعت

من بهش میدادم خیلی بالا میاورد کلا شیرخشک رو قطع کردم

سوال های مرتبط

مامان هیراد مامان هیراد ۹ ماهگی