۳ پاسخ

اره برای حساسیت هست بچم نمیخوره دکترش گفت تا دو روز با شیر قبلیش قاطی کن الان چن روزه میگذره ولی تا قاطی نکنم نمیخوره🙂‍↕️

پپتی برای حساسیته

من اپتامیل یک میدم .اون خیلی بدمزه است انگاری تلخه

سوال های مرتبط

مامان قلبِ الی مامان قلبِ الی ۱۲ ماهگی
مامان fatemeh مامان fatemeh ۶ ماهگی