بچها کیا ب بچشون اپتامیل پپتی میدن

۴ پاسخ

من میدم خیلی خوبه مخصوصا وزن دهیش

این شیرخشک درمانیه یعنی نمیشه هربچه ی ازش بخوره

من دوروزه دارم به دخترم میدم بخاطرحساسیت پروتئین گاوی دکتربراش تجویزکرد

من سه روزه که پسرم پپتی میدم بخاطر آلرژی و‌اگزمای پوستیش

سوال های مرتبط

مامان دیار💙 مامان دیار💙 ۹ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۹ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۲ ماهگی