مامانا چشم بچم چرک میده چیکار کنم ۱۳روزس

۶ پاسخ

عزیزم دختر منم یه چشمش اینجوری بود
بردم چشم پزشک گفت مجرای اشکش بسته س
یه قطره ایرانی ارزون داد چند بار ریختم ماساژ هم میدادم خوب شد


لطفا لطفا فقط نظر پزشک بپرس و برای اون طفلی هر چیزی گفتن تست نکن

ن چای نزنی ک بده با انگشتت تمیز کن خوب انگشت خودت کوشه چشم شو ماساژ بده تاشب ۲۰ بار دوروز اینکاربکن خوب میشع

گلم با اب ولرم و پنبه بهترین چیزه

یکی از دخترای منم همینطور شد بعد تولد پماد آزیرومایسن با قطره باکتی ماید داد

پماد تتراسایکلین چشمی بزن شبی یکبار

الهی بگردمش فردا صبح چایی سرد با پنبه بمال رو چشمش زود خوب میشه یا از دارو خونه شامپو چای بگیر چشمشو شست و شو بده

سوال های مرتبط

مامان مه یاس🌼💗 مامان مه یاس🌼💗 ۱۳ ماهگی
مامان پرنستنت مامان پرنستنت ۷ ماهگی
مامان 💝آنا🧚‍♀️ مامان 💝آنا🧚‍♀️ ۸ ماهگی
مامان جوجه طلایی🫀🧿 مامان جوجه طلایی🫀🧿 ۱۲ ماهگی