کیا ازین قطره دادن ب بچه شون؟ خوبه؟

تصویر
۷ پاسخ

من دادم خیلی راضی بودم شکرخدا

من دادم جالب نبود زیاد

من دارم میدم خوبه این به نیکی میسازه ینی استوپ وزنی نمیاره
نکسیوم دادم استوپ وزنی کرد

واسه چی خوبه

واسه چیه

من میدم

من میدم بد نیس

سوال های مرتبط

مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۵ ماهگی
مامان برسام💙 مامان برسام💙 ۱۷ ماهگی