کیا به بچه شون پودر است امپروزول دادن

۷ پاسخ

من کپسول میدم

من میدم یه کم بهترشده

من دوروز دادم دیگ ندادم

من دادم اصلا نمیخوره انقد گریه میکنه. بچم رفلاکسی

من دادم

من سه روزه شروع کردم خوبه ،

من دادم فايده نداشت

سوال های مرتبط

مامان دونه انارم مامان دونه انارم ۴ ماهگی
مامان نیکی جون🩷👧🏻 مامان نیکی جون🩷👧🏻 ۷ ماهگی