این قطره کیا میدن ب بچه شون خوبه یا نع

تصویر
۵ پاسخ

خیلی خوبه. پسر من طعم اینو دوست داره. ویواکیدز هم خیلی خوب و خوشمزه هست اما پسر من مزه اونو دوست نداشت

اهاا چون من یع مدل دیگه بود میدادم شوهرم از این گرفته گفتم ببینم خوبع یا نع

من ازاول همینو دادم خیلی خوبه

بله خیلی خوبه

بله من استفاده کردم جز خوباست

سوال های مرتبط

مامان نیکی جون🩷👧🏻 مامان نیکی جون🩷👧🏻 ۷ ماهگی
مامان محمد صدرا مامان محمد صدرا ۷ ماهگی
مامان دردونه مامان دردونه ۱۲ ماهگی
مامان 🩵amirabbas🧸 مامان 🩵amirabbas🧸 ۱۶ ماهگی