۱۲ پاسخ

آره دختر من ۳۶هفته دنیا اومد دستگاه نرفت

من امپول ریه نزدم ۳۶هفته دنیااومددستگاه نرف

بستگی ب وزن وایناهم داره برا من ۳۶هفته ویک روز دنیااومد نرف دستگاه ولی رفیقم تا دوسه روز ب بچش اکسیژن وصل کرده بودن

اره کامل

اره به منم گفت تااخر۳۶هفته بمونه کامله

آره گلم

بستگی ب بچه داره مال من ۳۷ کامل اومد ولی رفت دستگاه

۲۴۰۰.

من الان ۳۶هفته و یک روز هستم یعنی دنیا بیاد دستگاه نمیره؟

عزیزم دعا منم بسلامتی برسم به هفته 35یا36خیلی نگرانم 🥺

من زایمان کردم دیروز بچه با وجود آمپول ریه رفت دستگاه

مگه خدایی نکرده میخوای ۳۶هفته زایمان کنی؟

سوال های مرتبط

مامان نورا  و نیکا👼 مامان نورا و نیکا👼 ۱ ماهگی
مامان پسرم 🦋دخترم💝 مامان پسرم 🦋دخترم💝 ۴ ماهگی
مامان محمدجواد💙👶🏻 مامان محمدجواد💙👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی