۶ پاسخ

قربونت. اگه سوالی داشتی در خدمتم

آره فدات.

سه روز اول فرنی. با آرد خونگی که خودم درست کردم. سه روز هویچ بخارپز. سه روز سیبزمینی آبپز.سه روزم سیب . همه رو تست کردم . البته کدو حلوایی هم تست کردم دیدم بالا آورد دیگه ندادم. بقیه رو بعد چن روز کم کم ترکیب کردم سوپ دادم بهش

نترس هیچی نمیشه . من چون رفلاکس داره دکتر از یه ماه پیش گفت غذای کمکی بهش بده دارم میدم

فعلا یه وعده . سوپ رو خوب له میکنم میدمش. با قاشق خودش ۴.۵ قاشق. اول از یه قاشق شروع کردم

من که امروز هیچی نخورد فقط شیر همش دهانش سفت قفل میکرد گاهی نه میل خوردن داره

سوال های مرتبط

مامان کرشمه❤کارن مامان کرشمه❤کارن ۱۲ ماهگی