شانس دخترم پس فردا تولدش مریض شده

۲ پاسخ

منم برای پسرم نمیشه تولد بگیرم داداشم فوت کرده ولی کادومیگیرم برایش چون داداشم ۳۳سالش جوان هست نمیشه دیگ😭🖤

بزار خوب شد تولد بگیر براش

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی👼🏻🤎 مامان امیرعلی👼🏻🤎 ۲ سالگی
مامان ⚘ترنم قشنگم⚘ مامان ⚘ترنم قشنگم⚘ ۳ سالگی