خانوما میشه راهنماییم کنید من دیسک کمر و گردن دارم تو این سن کم بگم ک هم ارثی هم بر اثر ی تصادف و زور زیاد و...
چندین ساله درگیرم بعد زایمان های طبیعی بدترم شدم
برا درمان فیزیوتراپی شاک ویو دارو تقویتی مسکن هرکارم بگید کردم کمربند مخصوص ...اینا
هیچی درمانم نکرد رگ سیاتیکم وقتی میگیره مث فلجا میشم هررررکار کنم از درد نمیتونم خودم تکون بدم انگار ی سیخ از کمر ب پاهام زدن تکون ک بخورم جیغم در میاد میکشه ب زانو هام
دکتر گف وزنت کم کن کم کردم فایده نداشت بازم وزنم زیادتر شد
دوباره چندروزپیش رفتم دکتر گف هیچ راهی نداری باید با قرص امپول مسکن بگذرونی تا سنت بالاتر بره عمل کنی
دیگ خسته شدم
توروخدا کسی تجربه داره ک خوب شده درمان شده با چی ؟
الان دارم با گریه مینویسم درد زده از کمر ب زانوهام بچم تو دستم ب بدبختی با گریه خوابوندمش نمیتونستم بغلش کنم
دعام کنید مامانای شیرده مامانای باردار سنی ندارم 24 سالمه
البته زودجوش هم هستم دکتر میگ بیشتر از اعصابته

۶ پاسخ

عزیزم منم دیسک کمر و گردن دارم.واس کمرم چندتا دکتر رفتم گفتن عمل.اما درمان قطعی نیست.کلا دیسک درمان نداره.فقط باید مراعات کرد.اعصاب اثر مستقیم دار روی مهره ها.ب پهلو بخواب یه بالش لای پات بزار.اکثرا کیسه آبگرم بزار روی کمرت.پمادای کاهنده درد استفاده کن.شیاف ناپروکسن و کپسول گاباپنین هم یه تاثیر کمی رو کم شدن درد دار

عزیزم من هم مادرم و هم همسرم به دردی که شما داشتی دچار بودن من همسرم ۶ ماه تمام خونه خوابید از درد ناله میکرد همش میگفت کاش پام قطع میکردن از درد راحت میشدم
من هر شب براش روغن سیاه دانه از کمر تا نوک پا ماساژ میدادم و بعدش سشوار میگرفتم که گرم بشه شاید ۲۰ تا نیم ساعت سشوار میگرفتم
خیلی تاثیر زیادی داره حتما از همسرت بخواه برات انجام بده به مرور زمان دردت کمتر میشه خوب میشی
روغن سیاه دانه از عطاری تهیه کن هم شرکتی دارن هم دستی
دستی بهتره

برورگ سیاتیکتوبزن

منم بعضی اوقات کمرم میگیره قفل میشه نمیتونم ی سانتم تکون بدم خودمو

خداوکیلی ۲۴سالته!؟؟؟دختر چرا با خودت همچین کردی😱😭من تجربه ای ندارم فقط برات دعا میکنم خوب بشی عزیزم خیلی ناراحت شدم😢

ن میتونم مهمونی برم ک جای ب مدت دوساعت بشینم ن میتونم تو ماشین زیاد بشینم یا خیلی دراز بکشم ب سختی باید پاشم دیگ خستم از خودم بخدا امشب باگریه گفتم دیگ خودمو تموم میکنم دیگ نمیتونم مگ چند سالمه

سوال های مرتبط