۵ پاسخ

دوش بگیر وسایل نی نی و خودت هم بردار کم کم صبح برو واسه بستری دعا ما هم بکن
ان شالله زودی فارغ بشی

منم ۵ دقیقه تی یه بار درد میگیرم

موقع زایمانته

هر وقت فاصله هر پنج دقیق شد برو زایشگاه

برو دهانه رحمت رو جک‌کنن باز شده باشه بستری میکنن

سوال های مرتبط